susanna,

publicerat i Vardagsglimtar,;
sitter i skolan, lika roligt som vanligt.
Gör absolut ingenting, väntar på en lektion med lekar, hihi.
ni kanske har märkt att skolan inte är så seriös längre,
nu väntar vi bara på friskvårdskursen! :)

Sen idag så blir det iaf en närvarokoll på psykologin och en tripp till stan. . .
Köpa lite nödvändigt ont och sen plockar kia upp mig, om hon vågar?
hihi är grymt sur över att hon överger oss i skolan såhär, vilken stil...
Men iaf, hem till henne en stund och sen in o köra gympapass!
Så skönt så :)

kvällen ska jag sen spendera med fredrik, vilket myspys det blir, hihi <3

usch imorgon sen så måste jag hem o ordna med räkningar,
lite saker som ska retuneras till nelly och sen en massa mer känns det som.
Lördag består av jobb och eftersom det är delad tur så hinner jag hem o sola några timmar på dagen!
Hela söndagen blir sen slapp, bara sola o ta det lugnt,
hihi och en cykeltur med syster kanske!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

såklart vi ska cykla om jag har nån cykel ;)

Kommentera inlägget här :