susanna,

publicerat i Vardagsglimtar,;

Spenderat lördagskvällen i Eskilstuna med att se The three musketeers
& sedan ätit mongolisk buffé tillsammans med underbara mamma. Kvalitétstid för mig
även om hon fick trippa på tå lite, mitt humör & surheten är inte att leka med. Längtar efter att
hitta en balans & lugn igen. Nystart på måndag kl 07.00 i Fågelbo, right.





De senaste dagarna har iallafall bjudit på mycket smått & gott. Två dygn som spenderades
med en "ap-rak" syster och lite konferens-nissar, sedan bjöd Date upp till dans igår kväll.
Träningsvärken i vaderna vittnar om full fart på dansgolvet men tyvärr blev det inte många
ord sagda, en blick säger mer än tusen ord, maybe.

 Kryssning 27/9.


Är iallafall väldigt glad för min systers skull, hon och Anders var väldigt söta på
båten & hennes kommentarer var inte att leka med. Lite roande när hon berättade för
Anders chef att han minsann var gammal gubbe, när han inte är mer än 35 kanske,
 ett av resans många skratt. Vågorna var däremot inte att leka med och eftersom
dubbelsängen var upptagen så fick jag gunga runt i en överslaf, inte min stil´


Vet inte vad mer jag ska babbla om. Kanske mer vettigt att sova skapligt nu & drömma
om fler fighter med fd chefen. Måndagens uppgifter består bl.a. av att blanda in facket ytterligare
och klumpen i magen kommer definitivt inte bli mindre, high five för allt.


Kommentera inlägget här :